Sunday, November 24, 2013

哈哈廚房:試 Sous Vide 慢煮豬軟骨

係Ranch 99見到有豬軟骨賣,就買返黎繼續Fusion啦~



將豬軟骨洗好抹乾身。

我試用呢隻鎮江骨汁。

真空SEAL~

然後成包放入Sous Vide Supreme 65C 24小時。

然後又比呢個哈哈人人嚇鬼我,又話豬要熟D啦,好啦,再黎75C 8個鐘。

上碟。

我同C6每人自己一碟。

佢第一句問我,無刀叉點食?我話應該唔洗架~

吃後感,豬肉有少少鞋。好明顯應該唔需要75C囉~骨夠軟可以食,但又未軟晒,可能要48小時~

3 comments:

  1. I tried to buy 豬軟骨 to make another dish but I have no idea what "cut" is it. Do you know the answer name for it? Thanks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I have to check next time I go to chinese supermarket. :)

      Delete
  2. HI, 我因為最近想搵SOUS VIDE 嘅豬軟骨做法,所以搵到哩到。
    多謝你嘅心得。想請問65c 24hr嘅時候骨係唔係膠質?想d軟骨呈膠質,65c 48hr 夠無夠?
    thank you so much!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...