Friday, November 15, 2013

哈哈廚房:鹽麴雞扒配茄汁燴飯 (Air Fryer版)

鹽麴可以話係近排最流行的調味料,很多JM都用來醃肉醃雞。但鹽麴本身係超黏底,所以好想用AirFryer整出黎既效果會係點~

今次去左Nijiya買地雞扒同鹽麴~


用鹽麴同黑胡椒醃大概兩個鐘頭~(最好過夜)

再放落Philips Air Fryer 350F/180C 焗15分鐘。雞皮向下,大概10分鐘之後記得反一次。

夠鐘~

茄汁燴飯係之前食剩既~我覺得叫佢做茄汁燴飯啱過叫Paella~

切好雞扒加呢隻牛角Salad Sauce~Perfect...AirFryer"炸"完出黎皮脆肉滑。我專登唔拍粉就係想要呢個效果。平常如果用oven焗到塊皮脆既話,啲肉就會好乾身~就係一塊雞扒,我又愛上左呢部Air Fryer了~

後記:呢碟係夜啲既時候煮比C6阿部寬食既~

佢食左一啖話左好多句「烏媽兒」(日文うまい,好味的意思)仲要係勁誇個隻,然候問我「那尼call呢」(日文何これ,呢樣咩野黎的意思)?我話雞囉。問我點解咁好味,我話因為我係Good Chef.. 當然O嘴,哈哈哈~

真係有咁誇張嘛?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...