Sunday, November 24, 2013

哈哈買物:最愛Laurent Perrier ROSE(同場加映Mauviel炒飯)

又破財又破財了。今日去了C6家諗住攞返我擺係佢度既Laurent Perrier ROSE,佢一句話呢支係佢架。我問咁我個支呢?係咪你飲咗?C6諗咗好耐答我話唔通真係佢飲咗?

一怒之下去咗Ralphs。原本都係順便check下。嘩,今日突然有八支!即買啦!Ralphs買六支有30% off呀~變左每支US $51,出面最平至少要US $65支架~


但其實返到屋企。打開個wine cellar。依,哈哈,原來唔知幾時個C6放左支Laurent Perrier Rose係度!誤會左佢添。

哈日人人話叫我試用mauviel炒飯痴唔痴底。答案係唔痴!

D飯要啱啱係電飯煲出黎就直接炒。Mauviel好勁啊!

同場加映是日晚餐。失敗了的Sous Vide慢煮iberico pork tenderloin。

唔好問我點解買tenderlion。我其實係每個部位都想試。依然係最高級既100% Pure 同埋Acorn Fed。

開出黎見佢咁結實我都估到唔對路。

sous vide supreme 75C 6個鐘。

出黎好似硬到掟死人。(又係多得哈日人人嚇我叫我煮熟D!)

加D sauce希望好D都係無得夠。嘥料!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...