Saturday, November 30, 2013

哈哈廚房:仿「Marugame Monzo」的海膽烏冬改良版

早幾日食完「Marugame Monzo」既Uni Cream Sauce Udon我話唔好食,C6就大鬼我叫我自己整。好,見仲有少少海膽剩,我就整比你睇~



正版~(哈哈食堂:Marugame Monzo @ Los Angeles

哈日米米版~

我用日清Frozen Udon。Sauce係用無印良品的Uni Cream Sauce 再加Heavy Cream and Milk溝埋。然後關火先再加海膽攪。(咁樣海膽就唔會overcooked~)

上碗後再放一個完整的海膽係面。

C6話超好味。我都話我會整得好味過「Marugame Monzo」架啦。C6係咁點頭淨係掛住食。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...