Monday, November 18, 2013

哈哈食堂:福井三國-海の宝石箱 <開高丼>



難得啱晒季節去福井食越前蟹, 梗係要去埋食好出名嘅開高丼啦!

蔡San話:「...還有一個值得去的,是一家叫KOBASE的小旅館兼餐廳,專做「開高丼」。日本有一位旅行家兼食家,叫開高健,著作甚多,我最愛讀。他最喜歡跑到福井來吃螃蟹,為了變化,店主長谷裕司的父親為他做一餐蟹飯,剝了八隻雌蟹的膏和肉,混在一大碗飯中,我試過之後,也認為是一生中吃過最滿足的蟹飯。」



圖中呢碗係一人份量, 冇蔡San講嗰碗咁大碗, 但我都食唔晒!
真係好好味,但實在太太太漏喇~
呢碗用咗4隻すわい蟹拆肉拆膏而成,亦即係一大碗膽固醇!!哈哈~
蔡San嗰碗用8隻,如果一個人食晒真係要即刻啪返粒降膽固醇丸......



湯入面有一塊超級超級超級滑嘅魚,我唔知係咩魚,少少似九肚魚~

















其實... 我唔係好識開高健... 但碗開高丼真係好好食~
講真呢間旅館都幾舊架, 所以我地冇喺呢度住。
如果想好似我地咁淨係嚟食開高丼記得一定要預約呀!

1 comment:

  1. 你好,我都想淨係黎食開高丼但佢網頁冇列明開店時間,我想LUNCH食,大約1130-1200PM呢段時間,你知道佢地開幾點嗎??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...