Saturday, December 7, 2013

哈哈廚房:試中西fusion Sous Vide慢煮48小時鮑魚

平時很少整鮑魚,因為真係好難煮得好味。

雪藏鮑魚通常用黎煲湯多,自從上次C6天婦羅用了雪藏鮑魚都可以好好味之後,我又想試下Sous Vide會係點。



加蠔油,酒,薑蓉,糖,Soy Sauce,胡椒粉真空入袋。

Round One:放入Sous Vide Supreme 65C 24 小時。

入味就夠入味。不過仲係少少「咬口」。

淨返個舊再封口再黎過。

Round 2;放入Sous Vide Supreme 65C 48 小時。

可以切到片啦!

將袋裡面D汁加生粉煮下再淋上面。好味!雖然煮左48小時,但係唔鞋口,仲好有鮑魚味。

上網見到個鬼佬Chef話鮑魚要82C 煮3個鐘,唔知得唔得既!不過我都想再試下。

C6對我真係好,當我係度煮烏冬既時候佢已經係咁話好味,食淨一片鮑魚比我囉。

煮熟烏冬,再用淨返既鮑汁當dashi淋面,好好味呀。

呢個LC wok stoneware真係好好玩。又可以當埋Soup Bowl。50% off真係好抵買!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...