Friday, December 6, 2013

哈哈廚房:Himalayan Salt Block 和牛,松茸,帶子之夜


見哈日米米係咁食牛我又想食,咁噚日見 San Jose Mitsuwa 見到D米國和牛 20% off,又好靓仔,真係唔買唔得囉~

松茸 Grade 1 又係 20% off,又要買~
咁... 買唔差在買埋帶子刺身啦...哈哈哈

摷返我舊喜馬拉雅山玫瑰鹽磚出嚟,整返個 Salt Block 之夜先!



我好鐘意呢舊 Salt Block 架,燒牛同海鮮最 Perfect !
記唔記得我好鐘意玫瑰鹽呢?
乜野調味都唔駛落,買舊靚牛買D靚海鮮,燒完淡淡嘅玫瑰鹽味,所有鮮味出晒嚟!


用呢D Salt Block 要好小心保養佢,唔係好快就要買過第二舊...

Salt Block 有分兩種,一種好似我呢舊咁 for cooking/serving 都得嘅。
另一種薄D,for serving 用嘅。

如果 for cooking, 一定起碼要有 2 吋厚... 1.5 都勉強可以但就可能快D裂。
所以都係 2 吋穩陣D啦~

如果 for serving 就薄D都得。放入冰格雪凍佢,serve 壽司,生果,雪糕,全部都會有陣好淡嘅鹽香味。

不過無論如何,記得千祈唔好浸水或用水喉沖佢呀,唔係好易裂。


用呢D Salt Block,有人會成舊放 oven, 但其實咁樣對舊 salt block 唔係太好,especially 頭幾次。所以用 stove top 就好D。咁,如果你堅持嘅話,我呢個 size 就放 oven 350F 5 min, 400F 10 min, 再 500F 20 min 啦。

我呢舊係 8" x 8" x 2", stove top heating 先極細火 heat 佢 15 min,跟住中火 10 min,再大火 10min。如果大舊D就要 heat 耐D喇~

第一次 heat 會有D gee-gee-聲,好似裂裂地咁嘅聲。
呢個係正常嘅唔駛驚~


想知佢夠熱未可以洒幾滴水,如果 sa-sa- 聲好快就蒸發咗就代表 OK。
或者你可以放隻手喺舊磚 2-3 吋上面... 注意係 2-3 吋上面!!唔係就咁放上面呀!
咪燒熟自己隻手呀!

跟住就可以燒喇~~~

雪花和牛,正!


當然仲有松茸啦~


用 salt block 燒野食要留意,肉又好菜又好一定一定一定要抺乾身!
如果太濕就會咸死你!

仲有,記得咩都唔好醃呀 (黑胡椒 OK),否則又係咸死你~


牛牛薄薄地,每邊燒約 5-8 秒就可以,靚牛梗係要 rare 啦!

( 如果燒厚身嘅牛扒但又想食熟D,
建議先用 pan 煎或 grill 一陣先再放 salt block 去 touch up 玫瑰鹽嘅香味。
如果你想食熟D就自然要燒耐D,因為牛扒本身有水份,燒得太耐又係咸死你~)



松茸就要耐D,因佢本身冇乜水份,唔怕會太咸。
燒耐D菇味出D,好食好多香好多!


帶子我買 sashimi grade 嘅,所以每面約 45 秒就啱晒我。
如果唔係 sashimi grade 就熟少少安全D啦~


仲記得我頭先話千祈唔好浸水或用水喉沖佢?

咁點洗呀?

呢舊野用完會熱幾個鐘,一定要等佢 completely cool down 先好清潔。

cool down 後用一塊濕濕地嘅布或sponge刷佢D漬。
如果燒過肉,你係唔會刷得走晒所有漬架喇。放棄啦~
刷得幾多得幾多 ( FYI 我用新嘅電動牙刷去刷嘅 )。

刷完就用 kitchen paper 抺返乾佢。再放陰涼乾爽嘅地方風乾。
第二日就可以放返入櫃。

記得唔好放潮濕嘅地方呀!

由於鹽本身有防菌特質,所以只要你抺得夠乾放得好好地就冇問題。




5 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...