Thursday, December 26, 2013

哈哈廚房:Cuisinart Steam Oven 試爐-平安夜 Prime Rib 大餐!



第一次喺屋企過 Xmas......





話說之前年年 Xmas 都喺日本過,真係從來都冇機會整過聖誕餐。
今年因為去得太多 trips 所以決定遲兩個月先再去睇櫻花~

咁原本就 plan 好近近地去 Tahoe ski 啦,點知某人無啦啦超忙得返一日假。
結果臨時臨急要改 plan!

第一次 Xmas 冇得去 trip,其實有少少唔高興架...
因為我本人係最憎 last minute planning 嘅... 一早 plan 好晒架嘛!

咁即刻打去我嘅至愛 Navio... fully booked ! Top of the Mark 又 full, 度度都 full ~~
唔係 book 晒就係唔開!

乜 US 咁架?Xmas 咩都唔開架~
住喺度咁耐真係而家先知!

我唔想食中菜 wor ... 咁唯有睇下整D乜好啦。
反正我未整過 Xmas Eve 餐。

Dec 24 去到 Whole Foods 多人到呢~~
想買舊肉都要攞飛!我真係冇 expect 過呢個場面,講真真係有D忟忟地...

我好怕迫人,嗱嗱臨買舊 prime rib 加幾隻 escargots 快D走人 !!!

結果好懶,煮咗越洋帶返嚟嘅罐頭 lobster bisque 一罐!


加幾粒 escargot 配 mashed cauliflower...


再加塊 Prime Rib 算數!


其實呢.........
我係唔食 cauliflower 架!

但係自從睇 food network 見到 mashed cauliflower 呢樣野之後我就愛上咗!

我知 cauliflower 其實好有益,但我真係唔鐘意佢嗰陣味。
但原來 mashed 咗會唔同晒架喎!
texture 仲好似食緊 mashed potato 咁。

Mashed potatoes 係另一樣我唔鐘意食嘅野,
但出奇地 mashed cauliflower 我真係好 buy!

咁就好啦又有益又唔肥 ( 你唔落牛油嘅話 )!

我試過好多唔同版本,本人就強烈推薦呢隻橙色嘅 cauliflower。
好食過平時白色嗰隻好多!完全唔落牛油我都覺得好好食~


首先將 cauliflower 切小塊,然後蒸熟佢!


時間關係我用咗 super steam 350F 20 min,完全淋晒~
如果有時間我覺得用 pure steam 蒸耐D好D啦... 結終高溫煮食都唔係太好。


跟住索乾水!越乾越好~
然後加好少嘅牛奶,我只係用咗約 50ml,再加少少 ( 約 1 Tbsp ) 嘅 cream cheese。

cream cheese 其實可加可唔加,加咗就滑D囉,但少少已經夠,唔係會搶晒味。
我用咗有 herbs 嗰隻 cream cheese, 咁就乜味都唔駛再落。
你唔落 cream cheese 落牛油都得... 肥D咁囉... ( 雖然 cream cheese 都係肥 )

用 hand blender 打滑佢!我鐘意有少少粒粒,打幾滑隨得你~

blend  嘅同時就 bake 埋 D escargots 啦。
由於已經熟嘅,350F bake 8 min 等 herb butter 溶咗就可以。


搞好晒就放喺 mashed cauliflower 上面,appertizer 食得!


飲湯食 escargots 嘅同時就 bake 埋舊 prime rib 啦。
之前用大 oven 就買有骨嗰隻 2 磅,
今次因為第一次用 steam oven bake,買舊細D嘅嚟試下先。

冇骨 1.5 磅,搽 D herbs, pink salt / sea salt etc。
我鐘意 rare,oven 咁細 350F 20 min 搞掂!幾快~

 

留咗幾粒 cauliflower 做配菜~
一物兩用懶到爆!

Au Jus 就用 bake 完之後嘅肉汁加少少 beef stock 加少少 red wine。

20 min 就係 perfect pink 啦~
想食熟D生D自己 adjust 喇。


Merry Xmas 呀咁多位 !!!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...