Friday, November 29, 2013

哈哈廚房:仿「摩廚」的中西fusion Sous Vide慢煮三文魚(附食譜)

其實之前試過用Sous Vide Supreme做慢煮三文魚的了,當時因為買了不是刺身Grade的三文魚,不敢用太低溫。用了60度20分鐘。出來效果很差勁。

看到哈日人人用Steam Oven 慢蒸三文魚出來效果這麼好,沒有理由我的Sous Vide會比她差的。

然後我上網Google了一下,發現了香港有間玩中西Fusion Sous Vide 的「摩廚」。等我又有樣學樣先~

三文魚咁樣用豉油上碟都係第一次食,但又出奇地夾。


做法如下:
1. 首先準備了三文魚刺身。(Nijiya減價呀~)大細都係睇你想食幾多。無所謂的。

2. 用少量的鹽同胡椒調味。我仲加左少少牛油。然後用真空封口。(加左少少牛油會令浸完水出黎既三文魚比較有光澤,望落去都靚仔D啦~)

3. 放入Sous Vide Supreme.. 45C 煮20分鐘。然後拿出黎。

4. 預先煮好白菜/任何菜放底。開袋後將三文魚鋪面(三文魚比較軟身,小心D,我都唔小心整斷左。)再放蒸魚豉油同蔥。然後用pan燒滾油再淋面。無蒸魚豉油可以用普通豉油加少少糖撈勻。

Close up #1:三文魚好滑好好味。魚生都要0趙,呢個滑到真係無牙都食到呀。

Close up #2:三文魚唔係生架~

後感:

1. 上網睇「摩廚」係用50-60C,我個人覺得可能會比較老。呢塊三文魚唔係好厚,呢個溫度比較適合。當然如果你塊三文魚厚的,就要高溫少少,所以我建議係45-50C。

2. 呢度菜真係唔建議大家用普通三文魚黎整。(睇返舊post你就明點解了~)

3. 另外由於舊三文魚唔係咁高溫煮,建議大家暖下上菜個隻碟,感覺會好好多架~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...