Sunday, November 17, 2013

哈哈廚房:煮大茶飯的星期天

話說C6阿部寬一個月只有一個星期天放假。好啦,原本話去三藩市食Dungeness Crab(蟹季開鑼),無端端又話要去Oceanside睇show,攪到去唔成!又話要買D-Crab返屋企煮黎食。咪即係我煮!

去買蟹之前又話肚餓!哈日人人話呢個廣島生蠔好。我早幾日係Marukai買左。就用air fryer整比個C6食囉~


Air Fryer真係超方便。我係生蠔上面都噴左油。

perfect~

去左Ranch 99買蟹。是日US$6.99/lb。佢話要買三隻。我話兩隻夠啦。結果當然係聽我話啦。

用cuisinart steam oven 210F steam 25分鐘。

開定支Moet Rose等~

食得啦!

唔少得用LC melt butter~

呢個utensil stoneware我真係買黎放蟹殼架!咁人地かに道楽係咁架嘛!

醒起之前係かに道楽買既かに酢。嘩!おいしい!

另外隻蟹唔記得影。第二隻steam左20分鐘。我覺得20分鐘未夠熟。大部份都係C6食晒,因為我去左煮雞翼。

我無點睇日文說明。以為就咁先用たれ醃再落份炸。

炸當然用air fryer。放左入去180C 15分鐘。再望下原來たれ係炸完先用!幣!

搞到出來黑萌萌先再落pepper!不過C6話好味食鬼晒。我食得一隻咋!


話未夠飽要食豆苗!用LC wok超真係超強鑊氣~炒幾炒已經熟啦!

先用水浸淋啲乾瑤柱。

兜起啲菜。再放乾瑤柱同啲水落wok。煮幾煮加蠔油生粉水之後即刻熄火。

再將乾瑤柱啲汁淋面。好好味。

我話C6唔係應該你煮比我食架咩?點解係我煮?佢問我想食咩?問煮公仔麵比我食好唔好喎。當場嘔血。跟住C6先話叫我留返啲蟹だし話聽晚煮かに雑炊我食喎!係咪架?


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...