Thursday, November 21, 2013

哈哈廚房:AirFryer絕技之一半炸一半唔炸的雞膇

C6食完佢既公司餐依然肚餓。問我有咩整比佢食。

我話有Sous Vide Steak,雞膇同醉雞。佢揀左雞膇。

我問要炸定唔炸,佢話炸,跟住又話唔炸,猶豫左好耐。跟住答我一半一半~

實驗結果係Airfryer果然勁,真係可以同一時間一半炸一半唔炸~


首先用簡單Sauce醃過夜既雞膇~

凍都無解。用紙抹乾直接將一半既雞膇放入Air Fryer。另外一半拍一層生粉先放入去。係拍左生粉個邊既雞膇噴/掃少少油。用350F/180C 焗13分鐘。

出黎真係一半炸一半無炸。我放了甜醬油做Sauce。

要唔炸?

定炸?

問C6佢鐘意邊樣多啲?佢個答案係兩樣都好味~跟住問我仲有無?得六舊咁少~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...