Thursday, November 28, 2013

哈哈廚房:感恩節的海鮮大餐Part 2之帶子三味

終於輪到帶子出場啦~Part 1又話Part 2有海膽四味?咪就係呢樣囉~

1. 帶子一味/海膽四味-煎帶子配海膽汁


望落去幾複雜咁,其實都好簡單的。

首先準備了sashimi級的Hotate(帶子)。我比較喜歡去Nijiya買多過Mitsuwa。Nijiya通常大粒D~

用甜醬油加少許日本山椒粉Sansyo醃大概10-15分鐘。

落Pan煎大概每面1-2分鐘。C6話要生D所以2分鐘。(因為會生食所以是買了刺身Grade的帶子。)

然後把海膽用筷子攪,放係帶子上面,再用Torch燒幾下個面,攪掂~

鍾意可以用紫菜捲埋黎食又得~

好啦。到左好難買既連殼帶子。又係sashimi grade的。因為我們準備食刺身~

開帶子呢D粗重功當然唔洗我做。C6話佢仲moving叫我影相,傻佬,影相鬼見到佢郁咩~

呢隻仲食緊條魚。好誇張呀~

2. 帶子二味-帶子刺身

又出賣C6隻玉手。C6刀法如神,示範了正確刀法,好快就將帶子切片了。

放返係個殼度就上碟了。呢度係兩粒帶子的刺身。

我當然要再加料啦。這是米米Style。加LEMON JUICE,然後放柚子胡椒。再係面灑少少海鹽。好好味呀~

3. 帶子三味-焗帶子

帶子刺身剩返既邊洗好,留返個黑色野(其實係Liver)。再加兩外兩隻洗好既帶子。洗好既意思係清曬D腸。加Truffle Butter,加少少日本豉油。放入Panny Toaster Oven 500F 焗10分鐘。

攪掂~

好好味呀。其實我之前唔知道原來黑色個舊野係食得。係日本壽司鋪食先知原來係Liver。自此之後就愛上了~

人地感恩節食火雞,我地就食海鮮。火雞係其次,感恩節最重要既係聚埋一齊食餐飯。你地話係咪?

重溫:哈哈廚房:感恩節的海鮮大餐Part 1之海膽四味

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...