Saturday, November 30, 2013

哈哈廚房:試 Sous Vide 慢煮Duck Confit

其實我真係麻麻Duck Confit,不過C6想食,咁我就試下整啦。上網搵Recipe,用Sous Vide Supreme真係簡單好多。(太麻煩既我都唔會整啦,哈哈哈。又唔係我想食!)



係Whole Foods買既Duck Legs。

用胡椒,Thymes同超多鹽搽滿隻鴨腿。放雪櫃24小時。

然後用水沖走晒D鹽。再抹乾。

係Bristol Farms買既Duck Fat,Whole Foods都有,不過同樣價錢細盒好多~

每隻腿大概放1.5 TBSP既duck fat,然後入袋真空封口。

放入Sous Vide Supreme 75C 10個小時。

食個時候再用Pan煎香,塊皮勁易癡底,小心。

我再用Fig Reserves整左個sauce。C6話好味。我自己都覺得OK,係塊皮走晒樣肉酸左少少。

平時食既Duck Confit 肉有少少"梅"同"鞋"咁,Sous Vide出黎又無。所以都覺得幾好味。肉仲好Juicy下。下次會試用Oven或者Airfryer可能賣相會再好少少。另外,仲環保好多,唔洗用成煲鴨油咁0徒。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...