Sunday, November 10, 2013

哈哈廚房:仿「龍吟赤肉サミット2012」D.A.B.丼

一直以來我都只係Joel Robuchon既粉絲。完全未聽過龍吟。直到識左C6阿部寬。

佢成日係我面前睇佢啲video。睇完就覺得山本征治呢條友傻既。不過真係好Q勁!從此除咗Robuchon之外,又多個偶像啦!

好啦。買左sous vide supreme終於可以搵樣野學佢整先。今次整既係佢既D.A.B.(Dry aged beef)丼。我未食過呢樣都係靠想像。煮完出黎賣相真係好得。我唔知道呢個究竟係正版既幾多成功力。今次第一次整,整到咁樣我已經比個叻我自己啦。

建議大家睇完呢個video先繼續睇呢個post~基本上我係跟呢個龍吟Official Video自己再改到我可以做到既版本!
https://www.youtube.com/watch?v=LOKyEt36Kjc#t=7m18s


所有Prep既相我都無影到,因為真係一腳踢,忙到咩都唔記得,係到真係上碟既時候先有心機拎部相機出黎~

1. 用Beef Broth + Ponzu 的飯,我無用到Tagine,已經夠忙,同埋尋日嘗試過係未成功既~今日唔想博啦~所以用電飯煲only~

2. 用KitchenAid將Prime Beef Chuck攪成肉碎,唔知佢加左乜... 我就加左Butter同Garlic同Beef Broth 黎煮~~~~煮到乾身,都煮左好耐,唔知係咪因為唔應該落Butter/油,越煮越多油,所以要煮好鬼耐,但都煮唔到好似佢咁乾身!

3. 用Sous Vide Supreme整既Prime Beef Chuck(我無買dry aged)60C/140F煮兩個半鐘。真空之前就放左鹽、胡椒、同lemon zest(我又cheap無用yuzu!)然後切片再點下日式燒肉汁+Ponzu。

4. 我唔知佢係用咩,我估係chives。

5. 再放溫泉蛋。我用Sous Vide Supreme 63C/145F煮左差唔多2個鐘。(我其實想煮1.5小時但我唔記得左拎出黎)可能耐過頭。出黎效果個黃好似熟左少少。無佢個隻咁軟既效果。

呢隻個黃係明顯地仲硬身啲。

6. 影完覺得好似少左發覺啲野咁,原來係仲差個sauce。即刻用beef broth加生粉水再淋面。其實應該淋左先加溫泉蛋既~再加少少seaweed粉。有sauce真係靚好多~

食後感:C6話好味。(不過好明顯佢無好誇張話好味個隻!)我覺得呢個飯有啲「漏」。我估因為啲肉碎出事。感覺好油膩。終於明白點解佢加咁多高濃度Vinegar。好,有機會下次再努力過。

題外話:夜晚我用LC鑊炒左啲冷飯,加之前淨左既Sous Vide慢煮牛牛鋪面,淋左少少牛角sauce。C6竟然話好味~我問佢之前個個好啲定呢個?佢竟然答呢碗~OMG,我攪咁多野都係白費心機~!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...