Monday, November 18, 2013

哈哈廚房:幸福的かに雑炊

何謂幸福?唔洗我煮有人煮埋比我食咪就係幸福囉~C6果然守信用。知我最愛かに道楽既かに雑炊。真係打算煮比我食。呵呵、雖然同かに道楽既水準有啲距離。不過幸福卻是滿滿的。


未煮比我食之前,佢話肚餓要我煮先。話塞車,依家食少少打底先出去買蟹。我又黎中西fusion慢煮鹵水鴨腿!

今次一次過四隻。

試72C 三個小時。

放涼。

C6已經開定酒等食鴨腿!呢枝就係個日老闆勁水我買個枝。嘩!US$16真係抵到爛~佢話想買成case當table wine!好癲啫!

配菜係菇~

好靚仔!

都係覺得加咗錫紙包會方便食啲!今次72C 3個鐘我覺得肉有少許癡骨,應該要再煮耐D。

重溫:哈哈廚房;中西fusion之Sous Vide 慢煮鹵水鴨腿

又買左兩隻蟹!今日跌價到US$5.99/lb。

佢話一隻用steam oven,一隻用明火隔水蒸!呢隻18分鐘就上水。

用Cuisinart呢隻係23分鐘!

個碗成日有「人肉拆蟹肉機」放低啲蟹肉比我。

「人肉拆蟹肉機」果然係Pro~

佢同我都覺得試完兩隻蟹都係用steam oven比明火隔水蒸好食啲。

然後用尋晚同今日既蟹だし。

加埋係かに道楽買既だし。

加飯加蛋。蔥同chives都係C6切架!

加埋紫菜。完成!

另外尋日係Costco見到。佢勁happy。即買。USD $16.XX 仲送兩隻杯。

我唔飲beer所以唔係好明個分別。佢話係draught好飲好多。樽裝beer又好味過罐裝。

佢今日買多四盒。放三盒係我屋企!跟住佢問我有10隻杯點算?


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...