Saturday, November 23, 2013

哈哈廚房:Sous Vide 慢煮Iberico Pork (同場加映三餸一湯的星期六)

屋企其實有好多iberico Pork,想試Sous Vide好耐,今日終於得閒攪。

我買呢隻係最高級既Bellota,100% Pure 同埋Acorn Fed,所以理論上就算Medium Rare都無問題~

係邊度買到?Nijiya話有。不過唔係成日有。好似要同佢訂。不過印象中要成US$60/lb。我呢個係LasVegas Artisanal Food 買既。同買Foie Gras同一間鋪頭。佢地批發比餐廳兼零售。所以價錢都好平。不過好似我去一次加價一次。

唔知咩係iberico pork(伊比利亞豬)?呢度有介紹~
解凍到室溫。

然後加鹽同胡椒粉。真空封口。

用Sous Vide Supreme 65C 煮左3個半鐘頭。話可以medium rare。我都係覺得安全d用65C。

開袋。抹乾水。再落鹽同胡椒粉。

放入pan煎每面1分鐘。(呢個係Mauviel既時間,LC Pan好似要耐少少~)

然後切塊上碟。淨番嘅肉汁我再加fig reserves 同Balsamic vinegar煮成汁上碟。

好肥美呢。

掛住食唔記得影。真係medium cook既粉紅架。

同場加映嘅三餸一湯。

今次試鹽麴雞槌。

首先開刀!

今次特別既用鹽麴粉!

腌佢過夜。

再用Airfryer表演一半炸一半唔炸。350F 15分鐘。(可以去呢度重溫。)

上碟。

再黎個用LC 鑊炒個馬拉盞炒通菜。

馬拉盞點整?鬼識咩~當然係靠呢隻野啦!

仲有C6最鍾意嘅節瓜豬豬琵琶骨湯。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...