Friday, November 29, 2013

哈哈廚房:試Mauviel煎牛扒(同場加映仿「摩廚」Sous Vide慢煮三文魚第二回)

自從入手了Mauviel之後,我的Le Creuset 平底Pan跟Grill Pan就開始比打入冷宮了。

在Whole Foods見到有New Zealand Grass Fed Wagyu Skirt Steak,二話不說,即買。之前係Las Vegas Artisanal Foods 買過一次NZ Grass Fed Wagyu New York Steak,對此念念不忘。我鍾意佢多過真正既日本和牛添呀,肉味係好獨特。大家有機會真係要買黎試試。

說回正題,第一次用Mauviel 煎Raw Steak...


Mauviel真係超勁快熱,Whole Foods仲同我講要Medium Rare每面8分鐘,大佬我煎左每面2-3分鐘都好熟啦。


雖然無LC Grill Pan咁可以起格仔,唔知係我心理作用定係本身塊牛就好好味,我覺得呢舊牛特別好味,哈哈哈。下次真係要兩塊分開用Mauviel同LC比下先。

C6話舊扒好Chewy,Skirt Steak係咁架啦。

同場加映仿「摩廚」Sous Vide慢煮三文魚第二回

今次試了Mitsuwa 的Sashimi 三文魚 vs Nijiya既Wild Cooper River Salmon Sashimi。

同樣又係加鹽加胡椒加Butter真空封口。

今次試用Sous Vide Supreme 47C 20分鐘。

呢舊Mitsuwa Sashimi Salmon好明顯唔夠尋日Nijiya 個舊好味。呢舊比較厚,用47C中間有少少唔熟。我估如果好似呢舊咁厚既要50C先得~

呢舊Wild Cooper River Salmon好重Salmon 味。但Wild又無Farmed Raised咁肥美(等於無咁滑,唔知係關47C 熱果頭定係真係wild 無咁肥既關係。)

Anyway,C6好滿意,佢話Wild 好味好多。

重溫:哈哈廚房:仿「摩廚」的中西fusion Sous Vide慢煮三文魚(附食譜)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...