Thursday, November 7, 2013

哈哈廚房:Cuisinart Steam Oven 失敗的椰子燉奶

係Group度見到JM整椰皇燉奶,好,我用椰子試下得唔得先~

結果係一半失敗一半成功~

上網見到既Recipe係椰水:奶係1:1,然後再加2隻蛋白~

用Steam Oven 190F 30mins + 210 F 10min,都水到咁......


用LC Stoneware個隻就190F 25min已經OK...

好香椰子味,究竟係邊度出錯?

懷疑係奶同椰水分量唔岩,我再試奶同椰水比列係2:1。加三隻蛋白。出黎結果都係一樣。椰子個個都係水汪汪。LC Stoneware無問題。

我決定放棄了。

1. 椰子唔平。1.99。又要開好麻煩。我follow呢個video開椰子。
2. 用椰子係Steam Oven 蒸攪到個Oven好dirty...出黎D水係Brown Color。我要再空蒸好耐D水先變返正常色。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...