Friday, January 17, 2014

哈哈廚房:Cuisinart Steam Oven 試爐-蒸全雞(10) 五香普洱手撕黃毛雞




為咗慶祝「蒸全雞(10)」嘅誕生,今次整D唔同D先~
見好多人跟 GG姐整手撕雞,我又嚟湊吓熱鬧!

但我要即日食,唔可以跟 GG 姐醃過夜。

所以,我用咗幼海鹽加五香粉 (佢用粗鹽) 內內外外搽勻成隻雞,
另外我仲加咗一包普洱茶包喺雞入面,等佢有D茶香味。


我醃咗約 1-2 hrs 啫,有時間就醃耐D啦~

又係 190F 45 min。

今次蒸完即浸冰水,等佢D皮脆口D,順便沖走少部份五香粉。

跟住就用手撕啦!呢個唔駛多講啦~~
唔食皮就掉咗佢但我鐘意留少少。

再灑上芝麻,亦可淋少少麻油,灑蔥花都得。

但睇真D!我呢D並唔係芝麻嚟架!


早兩年開始我鐘意用 Roast Flaxseed (亞麻子) 代替芝麻。

因為 flaxseed 好有益 (咁芝麻都有益嘅所以兩樣都會用啦),佢同 fish oil 一樣有豐富嘅 Omega 3 可降膽固醇降血壓對心臟好好。

但普通完粒 flaxseed 人體係唔易吸收到。
一係就食 flaxseed oil,一係就食 ground flaxseed,好似粉狀咁 eg 加落 cereal,蛋糕,麵包...

不過,roasted flaxseed 就唔同。
roasted 之後個 shell 就會變得 brittle, 變得容易吸收~

我當芝麻咁用。

但佢會有少少魚油味... 怕腥嘅人可能會唔鐘意~
我就好鐘意!


哈哈廚房:Cuisinart Steam Oven 試爐-蒸全雞(1) 花鵰蒸全雞


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...