Thursday, January 16, 2014

哈哈廚房:Cuisinart Steam Oven 試爐-蒸全雞(9) 蟲草花紅棗蒸黃毛雞



今次都係蒸全雞,不過斬件蒸。


超市個阿叔好好人,幫我用刀斬,
之前試過有墨西哥人(其實佢都好好人)唔知我噏乜,
竟然用電刀幫我鋸到好似 KFC 咁大大舊... 都唔知好嬲定好笑!


豉油胡椒粉麻油生粉好簡單咁醃好,
面放已清潔好嘅蟲草花同紅棗。

由於我今次趕時間開飯,再加上雞已斬,
所以用咗比平時高溫少少, 200F 蒸咗 25 min。

熟晒!  其實我覺得 20 min 都可能可以......

我特登用個大碟等D雞件可以平鋪唔駛疊起,確保每一舊都熟。

呢個好味,雞汁仲可以肥爆撈飯添!



有 JM 同我講話好似蟲草花係唔好洗嘅因為D花粉最有益,
我未有時間去求證,但呢D乾貨唔洗過我會唔安落...
所以點都係咁易用熱水沖一沖啦~


哈哈廚房:Cuisinart Steam Oven 試爐-蒸全雞(1) 花鵰蒸全雞

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...