Thursday, October 31, 2013

哈哈買物:Sous Vide Supreme 開光之試慢煮牛牛

想買好耐,呢個月擺明係放血月,唔理啦,買左先算。早幾日係BBB訂(當然有20% off),今日就收到。

我買左既係細版Demi,係膠D,不過都OK靚仔~

好啦,Mission Starts~一次過試整3件~

由上到下:
1. US Prime Chuck (USD $5.49 from Costco) - 一件分兩份,用鹽同黑胡椒& Butter
2. 同1一樣,再加少少Sukiyaki Sauce同mirin
3. US Choice New York Steak (Frozen過) - Ralphs 減價個時買,用鹽同黑胡椒& Butter

由於舊US Choice Frozen過,我唔敢太Raw, 我用左60C/140F。

Steak既話:
1. Rare 49C/120F
2. Medium Rare 56.5C/134F
3. Medium 60C/140F
4. Medium Well 65.5C/150F
唔好問我well done temp 係點,要well done就唔需要sous vide啦~

由於舊New York Steak比較薄,一個鐘我就拎上水。

等左半個鐘先再Grill 個面~Grill之前再放少少鹽同黑胡椒,每邊一分鐘好啦~

上碟~

切開真係好PINK~Evenly medium cooked~

我唔知係舊牛定Sous Vide問題,感覺唔到有咩特別~

另外兩件2個半鐘頭之後上水放左落雪櫃。Sous Vide有個好處就係整完唔洗即刻食,可以放雪櫃up to 48小時都無問題(說明書係咁講~)

好啦,整好放入雪櫃.... 第二日可以食真方便~

我攤左佢1-2個鐘變室溫~

唔記得影相.. 尋日個舊用Grill pan我覺得個面唔夠caramelized,今次用平底pan每面煎2分鐘再slightly torch...

好美妙的pink .............

果然.... 都係厚切比較適合sous vide...

再用返Pouch裡面既肉汁加磨菇求其煮個Mushroom Sauce上碟 ~呢碟真係好好好好味~又juicy~

Round 3:呢舊係marinated個舊Prime Chuck~

呢舊比C6阿部寬,都係安全D用返每面煎2分鐘~再torch一下~

好美妙,阿部寬成舊食晒,係咁叫「烏媽兒」、「烏媽兒」(日文うまいumai,好味意思)

一磅有多~之前個舊我都分開左兩餐黎食先食完~估唔到平到USD $5.49/lb Prime Beef Chuck都可以扮高檔牛排,果然無投資錯~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...