Monday, April 15, 2013

哈哈廚房:DIY 機打墨魚丸 ( 同場加影墨魚肉餅 )


自從香港昌記摺埋咗之後,美國已經搵唔到港式墨魚丸。
試咗好多隻都唔係我想要嗰種~
美國,台灣,馬來西亞 etc 全部試過都係唔似~

心淡之下諗:不如試下自己整!


但唔識整喎~
( 識整我就發咗啦)

上網搵做法都唔係有好多資料,夾夾埋埋亂咁試... 結果當然唔會有 100分!
但都有幾成似港式嗰種架喇!起碼我自己覺得似~

其實... 你地明唔明我講咩港式墨魚丸?
即係... 唔... 點講呢?台灣嗰D咪叫花枝丸嘅?個 texture 好唔同架嘛...
hm... 即係呢,我想要類似南記嗰D呀~

有冇人知點整?

我買唔到新鮮墨魚, 用 pack 好嗰D。

唔搵資料唔知,一搵就大件事!
比我發現一個驚世大秘密!
原來整魚蛋墨丸之類,好多 shops 都會落......
......肥豬肉!!!!!

唔怪得之咁香啦~
豬油梗香架!
肥屎人之嘛......

但係我想超跟喎!哈哈~

好啦,係咁易落少少咁啦...

首先將墨魚攪爛~
再攪肥豬肉。


攪完就用 KA 將兩樣野一齊起勢咁打,加少少鹽,胡椒粉同木薯粉。
木薯粉好少就可以。
我用 4 速打咗好耐,打到起晒膠咁啦就可以。

打完用手唧好一粒粒。
我上網睇有人唧完魚蛋要放入冰水,我唔知點解所以我冇放。


跟住淥熟佢地啦梗係~


配埋紫菜魚露辣椒醬!都幾正架~起碼好過買 frozen 嗰D啦溝晒粉咁。


整完有墨魚淨... 順手打多個墨魚肉餅!
淨係打D豬肉好喇。
墨魚唔駛打,mix 埋打好嘅豬肉一齊蒸就會多咗一重口感架喇~



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...