Tuesday, October 9, 2012

哈哈廚房:深夜食堂之「豚汁定食」



尋日睇深夜食堂,睇見佢食 とんじる ( 豚汁 ),即係豬肉麵豉湯。
越睇越想食,決定今日即整!


簡單到暈,但好味到暈!


開雪櫃睇下有咩蔬菜,咩都冇所謂但我覺得一定要有大根,因為會甜好多!

我呢度用咗以下蔬菜:

大根
蓮藕
蒟蒻
洋蔥
紅蘿蔔
毛茄

跟住一定要有 kurobuta belly 啦... 我知我知... belly 好肥吖嘛... 間唔中食一次啫~~

然後就係最緊要嘅日本みそ(Miso) 啦~

我見好多人煮麵豉湯都係就咁放 pat 麵豉落個煲度然後加水煮滾。
其實,日本人煮麵豉湯係會先落だし(Dashi) 架!

Dashi 有好多種有鰹魚有昆布等等~
你可以自己煮亦可買粉狀或濃縮嘅,咁就會方便D。

夠懶未?梗係未啦~
呢隻係我最鐘意用嘅Hikari Miso 出品 「有機だしあり味噌」:


呢隻 miso 有咩好?第一就係佢係有機架啦,第二就係因為已經有 dashi 喺入面!
即係話,你真係可以一 pat 麵豉落個煲度然後加水煮滾~~
Yeah~

懶人首選。

爆香洋蔥原煲加水煮滾麵豉之後就落大根, 蓮藕, 紅蘿蔔。

煮到大根 etc 淋身,湯就已經好甜,再落蒟蒻同毛茄,跟手落埋怨 pork belly。

pork belly 熟後就可以上枱喇!鐘意就加D蔥花啦~

pork belly 唔好煮咁耐啦唔係就會好「鞋」架喇~













No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...