Thursday, February 25, 2010

哈哈米星:米芝蓮★ Sushi Zo @ Los Angeles

Sushi Zo
9824 National Blvd, Los Angeles, CA 90034
+1.310.842.3977

Visit: 2010.02.25 7:30-9:30pm

其實一直都好少去呢d星級餐廳,因為有星除了真係有返咁上下水準之外,價錢都會相對地貴好鬼多! 在網上看到了很多關於Best Sushi in LA的評論,大家除了Urasawa(米芝蓮2星)之外,都說到Sushi Zo了!!反正Busy Season之後都想吃一餐好的,就當慰勞一下自己吧!!!


Sushi Zo 之有Omakase, Omakase的意思就是由Chef幫你選擇, 你之前只能說你有甚麼是不吃的,我自己本人對於Uni, Liver, Eel, Salmon Egg 麻麻, 我就說不要這3樣而已...而且都是像日本那樣, 每樣都只有一舊!!

1. Kumamoto Kaki... 比我平時食開的Take Sushi差唔多味.. 不過我呢期依然覺得我上次在Vegas Sage食的最好味!

2. Tuna Sashimi - 我覺得呢個就一般...

3. Hirame - 第一份的Sushi...魚生感覺好細...而且飯也特別的少(岩曬我.. 我好怕好多飯), 入口即溶的感覺好美味哦!!!

4. Albacore - - 入口即溶...好正...

5. Aji

6. Hotate - 好新鮮, 不過比起D魚黎講, 唔會覺得有咩咁特別!!

7. Hamachi Toro

8. Chu-TORO - 呢個係超讚, 咁大個人食過最好味的TORO

9. Bincho Maguro - 有少少蔥少少薑蓉, 好美妙!!

10. Kanpachi - 未試咁咁肥美的...

11. Kinmedai

12. Salmon - 加左Seaweed之後更加突出左鮮味, 不過依然唔夠其他魚正...

13. Ebodai 好fatty...

14. Tara - 佢係咁燒一燒外面, 跟住茶左D醬, 我只能夠說呢個係一絕

15. Ama ebi - 呢個麻麻, 我鍾意大蝦多D...

16. Kurodai - 其實黎到呢個位已經飽, 可以叫停, 不過依然想知道究竟仲有咩魚

17. Aoyagi - 我覺得一般

18. 唔記得左係咩

19. Mirugai - 好新鮮, 但無驚喜

20. Ika - 都係無驚喜

21. Meji Maguro

22. Blue Crab Handroll - 呢個超級好味. 哈

23. Tamago - 我至愛的Tamgo,去唔同sushi rest我都一定會叫!! 呢個我覺得OK, 依然愛死Take Sushi的Tamago

24. Yuzu Juice - 正

Omakase有好有唔好... 呢度食左好多我平時唔會叫既魚.. 有好多連咩打咩我都唔係好記得, 不過真係好好味,.... ^^ 價錢都係1星級... 當然一定平過Urasawa 的超星級價錢! 如果下次再去可以Skip Ebi, Clams and ika... nothing special..還是主力食魚好了!!!

另外朋友常常出差到日本(出差的好處就是可以拿老闆的錢來吃好的), 還說這裡的Sushi都可以跟日本最好來比, 果然沒有推介錯!!

一人埋單價: 大概$120 USD (Tax and Tip included)
(我朋友食埋鮑魚, Liver, Eel, Uni, Salmon Eggs, etc.. 佢張單要$200..)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...