Sunday, August 22, 2010

哈哈食堂:Club 33 @ Disneyland - 傳說中的秘密會所

第二次去Club 33,對上個次已經係2006年,當時係公司出錢~今次要自己出,不過真係好鬼抵~淨係比餐飯錢又包埋Disneyland同California Adventure門票,物超所值,最重要係Club 33唔係人人都去到,全世界得幾百個會員only,真係多謝我公司有呢個福利~~~ ^^

非官方網站http://www.disneylandclub33.com/,睇完你就知道去Club 33其實係身份既象徵~呵呵呵~~~

係門口個information booth度pick up,就有當日既入場卷同埋有張welcome 簡介~

好啦,係咪好想睇相呢?去片~

唔會出現係Disneyland地圖上面,門口連門鐘都無架, 神秘都咁... 如果唔係之前黎過都好難搵到~

敲門之後有人會問你咩名同Reservation,跟住叫你繼續係門口外面等~

好啦,終於開門啦,門口呢位都無理過我地~

等左一陣佢叫我地上樓上~

Menu Cover,其實都唔洗睇,因為你之前Make Reservation既時候已經要點埋食咩Main

餐具都有Club 33既標誌~

Appetizer係Buffet Style,任食有龍蝦,smoked salmon好鬼抵~

麵包我無食到,當然留肚食Appetizer好過啦!我先無咁笨呀~

主菜我叫左Lamb Chop,黎3舊感覺好抵,都幾唔錯架~

然後Dessert又係任食,唔肥屎就奇啦~


見到張單係咪覺得好抵~入場費2個Park都過USD $100啦,平過入場費之餘仲有餐咁好既你食,真係好抵~

送既Club 33 Chocolate~

Club 33裡面既相~



大家又估下呢張係咩凳?

呵呵呵~所以大家記得要去廁所方個便先好走呀~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...