Monday, April 5, 2010

哈哈米星:米芝蓮★★★ Joël Robuchon @ Las Vegas

Joël Robuchon
MGM Grand Hotel, Las Vegas
+1.702.891.7925
http://www.mgmgrand.com/restaurants/joel-robuchon-french-restaurant.aspx

Visit: 2010.04.04 Dinner

去得不合時, 竟然呢個禮拜開始加價了.... :(




好靚既水晶燈~

一個人的晚餐~

MENU~

樣樣飲野都要收錢,叫了EVIAN~

成架麵包車推出黎,仲要每樣介紹一次,真係難為左D Server~

揀左呢4樣,頂,超好味~唔記得影舊butter,似homemade咁,懶貴懶寶貝咁,不過好好味~

我唔想食Caviar,所以佢換左呢個比我,其實我都唔係好知道咩黎!!!

La Saint-Jacques - Sea Scallop with Spicy Coconut Source, 好green curry 味, 不過超好味... Scallop 仲要岩岩好...

La Langouste - 又係Lobster. 好味過尋晚L'Atelier好多. 果然係3星同1星的分別!!!!

L'Ananas - Tahitian vanilla pineapple, coconut sorbet 超級好味. 唔會好甜, 岩曬我!!!

Cappuccino ~

然後又推架Dessert車出黎任我揀,當然又係每樣都介紹一次(超快)。

最後我叫佢幫我揀左4樣,我以為我好貪心啦,另外個friend佢話佢食最cheap個餐呢個round叫左8-10pieces,所以我都唔算過份了~

左到右: Strawberry Marshmallow, Pistachio 唔知道咩野, Yuzu Dark Chocolate, 同埋唔知道咩野

最喜歡係YUZU Dark Chocolate..

通常d貴餐廳都會有禮物送...

包裝都好精美下

裡面原來係Marshmallow...早知道送呢個我之前揀甜品唔要試啦!!!!不過真係唔捨得食,超好味~

果然係米之蓮3星的餐廳. 超讚~好想食Full Tasting Menu呀~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...